Departure time, got my details - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Scheijven - WaarBenJij.nu Departure time, got my details - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Scheijven - WaarBenJij.nu

Departure time, got my details

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Jaa ik heb mijn details. Zoals jullie misschien al gehoord hadden. Zit nu op het vliegveld te wachten op mijn vliegtuig. Helaas heeft die 1 uur vertraging.. Maar ik ga naar Italië, om hier 2 maanden 12 daagse cruises te doen van Italië naar Spanje, Griekenland, Frankrijk en Turkije en weer terug. En mijn laatste 7 maanden ben ik in jawel.... De Bahama's, Mexico, Jamaica en Florida!! So excited.

Zaterdag avond hadden we dan eindelijk een avondje vrij. En wouw wat een gezellig avondje uit was dat. Wist niet dat je ondanks dat je om 12 thuis moest zijn zo een gezellig avond kon hebben. Misschien wel beste avondje uit ooit. (Lichte kater was zondags dan ook wel aanwezig..)

Zondag ochtend zijn we lekker een echt Engels ontbijt gaan eten.
En de rest van de dag hebben we besteed aan onze seminars. Pff wat een werk en wat een stress..

Maandagochtend was de zwaarste dag.. We hadden een nieuwe lerares en ze had een ochtend humeur waar je u tegen zegt.. Ze stond te schreeuwen zowat dat we alles in de behandeling fout deden.. Hoor haar nog zeggen: faster faster fasterrrr..

In de pauze waren we dan ook allemaal helemaal kapot en het liefst stopte we alle 4 meteen.. Maar toen we s middags terug kwamen was ze opeens poeslief en allemaal geïnteresseerde vragen aan het stellen. Toen we met haar gepraat hebben, heeft ze ons gelukkig een peptalk gegeven.

S avonds heeft uncle Rudi :p nog gebeld of ik zin had in een kop koffie. Hij was in Londen maar helaas was hij te ver weg en had ik geen tijd omdat ik moest leren..

Dinsdag gingen de behandelingen stukken beter gelukkig. Net voor we naar huis gingen kregen we te horen dat we allemaal een schip hadden maar details of hoe of wat kregen we helaas donderdag pas..

Woensdag was het seminar en written examen day. Pff wat was ik zenuwachtig daarvoor.. Maar gelukkig heb ik beide succesvol gehaald.

Donderdag ochtend moest ik mijn praktijk examen doen en ja hoor ook deze gehaald en ik mocht me vanaf toen eindelijk ionithermie specialist noemen.

S middags was het dan eindelijk detail time. Na mijn cruise en details te hebben gekregen moest ik mijn uniformen gaan halen. En wouw wist niet dat er zulke lelijke uniformen bestonden.. Ik spaar er 1 die is echt te lelijk en de andere 2 probeer ik online te zetten. De lelijke is voor werken en de andere is voor embarkation days. Dit is de dag dat er nieuwe gasten op de cruise komen en ik mijn spa tours moet doen.

Vrijdags heb ik nog een behandeling geleerd en daarna was ik dam officieel klaar met mijn training. Deze 3 weken zijn echt om gevlogen.

S avonds zijn we laatste avondje met de meiden op stap geweest. 1 meisje gaat naar Texas, 1 naar Orlands, 1 naar Australië en 1 naar Tokyo.

Het was dan ook erg jammer dat ik gisteren afscheid moest nemen van mijn meiden.. 1 meisje wil me komen opzoeken in Nederland over 9 maanden.

Zaterdag heb ik mijn koffer ingepakt en geluncht en gegeten met de meiden.

En ja nu is het tijd om mijn vliegtuig in te stappen en te beginnen aan mijn avontuur. Wouw zenuwachtig ben ik toch wel..

Gelukkig komen pap en mam me opvangen in Pisa en brengen ze me maar livorno waar ik op mijn cruise stap. Super fijn dat ze dat doen.

Oké ik ga er weer vandoor. Ik houd jullie op de hoogte.

Vanaf nu de groetjes vanuit mijn warme oorden. Xx

• 23 Augustus 2015 - 20:04

Marjo:

He Lotte, wat spannend allemaal maar je vooruitzichten zijn in ieder geval super tof! Je hebt er hard voor moeten werken. Ben erg benieuwd hoe het op de cruise eraan toe gaat. Ik heb de cruise gegoogeld en dat ziet er indrukwekkend uit! Ben benieuwd naar de volgende verhalen xxx

• 24 Augustus 2015 - 14:10

Saskia Koopmans:

Hallo Lotte,
    ik heb je verslagen gelezen, wat 'n avontuur. Erg leuk om te lezen, pittige tijd daar in London.
    Ik wens je veel succes en heel veel plezier op je cruise, vertrouw in jezelf want je kunt 't!
    Groetjes Saskia Koopmans

• 02 September 2015 - 11:28

Anita Verstappen:

Ha Lotte,

Wow, wat een avontuur. Prachtige uitdaging. Jij kunt dat. Toptalent! :)

• 02 September 2015 - 23:34

Truus Van De Kruijs:

Hè Lotte, wij wensen jou veel succes op dit avontuur. Hard werken wordt beloond! Veel plezier.
    Grts Leo Truus uit baexem