Well hello Londonnnn!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Scheijven - WaarBenJij.nu Well hello Londonnnn!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lotte Scheijven - WaarBenJij.nu

Well hello Londonnnn!!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

06 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi there!!

Het is al weer even geleden dat ik iets van me heb laten horen. Schandalig natuurlijk maar na mijn verslag snappen jullie dit helemaal. Want wat een dagen pff... Zo als jullie misschien wel al vernomen hadden ben ik goed aangekomen. Na dat Pap en Mam me op de bus hebben gezet in Eindhoven en ik bijgekomen was van mijn stress huilbuitje:P is mijn groots avontuur begonnen. Gelukkig zat er een vrouw langs me die nog even gezellig met me heeft gekletst.

Ja eenmaal aangekomen in Londen moest ik nog naar de YMCA komen waar ik slaap. Met een koffer van 24 kilo en handbagage van 7 kilo is dat niet echt gemakkelijk kan ik je zeggen haha. In Londen kennen ze blijkbaar geen liften in een metro of trein station. Dus ja ik ben trappen en dan bedoel ik veel trappen moeten op en af gaan met mijn baggage. Na dat ik dan eindelijk bij de YMCA was aangekomen bleek ik de eerste te zijn van de dag. Ik kreeg mijn kamer toe gewezen en toen ik de deur opened lag een van mijn huisgenoten in bed, met nogal een kater hahaha. Ze was na 2 weken volle dagen eindelijk een avond vrij geweest en ze waren naar een barretje gegaan voor een "paar" borrels. Aangezien wij een tijd hebben dat we thuis moeten zijn was ze net 10 minuten voor 12 thuis. Gelukkig is ze echt super aardig en helaas heeft ze al een schip toe gewezen gekregen en vertrekt ze volgende week donderdag al. Ze is 25 en van Schotland. Verder heb ik nog een andere kamergenoot. Zij is van India en doet massages. Oh ja de kamer nou ja wat je een kamer kunt noemen. Waar we met zun 3e op liggen ligt normal misschien net 1 person op. En de kleine douche met toilet moeten we met 6 man delen.

Ik heb helaas geen Wifi in de YMCA dus ben echt weer een telefoonloos. Wat wel weer heel erg wennen is moet ik zeggen. Op de Academy heb ik wel Wifi maar alleen als ik gezellig in mijn eentje bij de toilet ga staan haha. In mijn pauze ben ik dus meestal 10 minuutjes hier te vinden. Ik ben dus erg slecht bereikbaar.

De eerste dag ben ik mijn de groep van mijn leuke huisgenoot wat gaan lunchen en even naar de winkel geweest. Daarna nog wat gekletst en heb ik nog geleerd voor mijn examen van de producten.

Ja en toen was het maandag mijn eerste dagje.. om half 6 Engelse tijd werd ik met de rest van alle nieuwelingen opgehaald en naar een prive kliniek gebracht. Prive kon je wel zeggen. Het was gewoon in de luxe schuur van de rijke dokter. Waar zijn 2 oldtimers uitgestalt stonden, 3 banken stonden en een biljard tafel. Na wat papierwerk moisten 1 voor een bij hem binnen komen en hem in cash 270 pond betalen. Hij deed een beetje met je kletsen. Wel een geweldig grappige man. Heeft een huis in Florida en zijn oldtimer kwam uit Eindhoven. Hij vroeg me nog of ik een foto van zijn oldtimers wou maken. Ik zo haha nee dankjewel dat lijkt me een beetje ongemakkelijk. En toen zei die oh people do it all the time. Daarna heeft hij mijn bloeddruk gemeten en ik moest urine afgeven. Na de bloedtest was het al weer gedaan. Doei 270 pond.. Daarna zijn we naar de Academy gegaan en hebben we een halve boom aan stencils en leer werk gekregen. Ook kregen we ons witte uniform.

Ik zit met 4 leuke meiden die ook schoonheid doen in een klas van ik denk ongeveer 20 personen. Deze week is het nog massage en schoonheid samen. En vanaf volgende week word het opgesplitst in schoonheid en massage apart. Ook word er dan bepaald welke richting je van schoonheid gaat doen. Doe je alleen de Facials of ga je Ionthermie doen. Na een drukke eerste dag mochten we dan eindelijk naar huis toe. En toen ging het pas echt beginnen toen we dinsdag zelf om 8 uur op de Academy moesten zijn. We moesten een prestatie doen over jezelf, hier waren 2 belangrijke personen bij en de groep van 30 mensen denk ik ongeveer. Deze belangrijke personen bepalen op welke cruise je terecht komt. En nerveus dat ik was pff..

Daarna hebben we de Welcome Touch geleerd. Dit is wat je moet doen bij elke behandeling voor je begint. Het is een special voetmassage en je doet abdominal breathing. Een speciaal soort van ademen om te ontspannen. Erg leuk om te doen. Toen we om 6 uur weer eindelijk in de YMCA aankwamen zijn we gaan eten, douche en je raad het al leren. Aangezien ik woensdag ochtend om 8 uur al mijn eerste examen had over de body producten. Helaas heb ik hem de eerste keer niet gehaald maar heb ik hem vandaag opnieuw gedaan en jawelllll 25 van 26 vragen goed :D Vandaag heb ik de hele Deep Tissue Massage geleerd. Een super fijne massage met vooral het gebruik van je onderarmen wat weer erg leuk was om bij te leren aangezien ik dat nog niet veel kon. Je mag hier alleen met je onderarmen masseren en maar heel zelden met je handen. Ze willen dat je je polsen en handen spaart want je red het niet 9 maanden om alleen met je handen te masseren.

Oh ja ons mooie witte uniform schijnt nogal door. En ja hier in Engeland is het blijkbaar normal om gewoon wit onder wit te doen en met je doorschijnende kanten bh naar de Academy te gaan hahaha. Ziet er echt niet uit..

Toen ik gister even op Wifi zat om met Mam, Pap, Bas en Loes te appen vroeg een lerares of ik even mee kon komen.. Ik schrok me kapot natuurlijk en vroeg me af wat er aan de hand was. Ze vroeg of ik Duits kon praten en iets wou vertalen voor haar. Ik moest dus in een klaslokaal komen met een volle klas om met een Duits meisje te praten en te kijken of haar certificaat wel klopte. Ik heb daarna nog even met haar in het Duits zitten kletsen maar ze had het hier best moeilijk omdat ze vrij slecht engels kon. Ze zijn hier best lovend over dat ik Engels en Duits spreek. Geen idee of ze hier iets mee gaan doen..

Woensdags na het examen hebben we de rest van de dag alleen maar theorie gehad. Alles over Solution Sales. Dit gaat om alles wat je moet zeggen en doen van het moment dat je de klant ziet tot aan het einde van je behandeling. Pff wat een handelingen allemaal en wat je allemaal aan medische dingen en stress levels moet vragen om te achterhalen of je eventueel een andere behandeling bij de gast kunt doen die duurder is en eventueel voor je andere collegas behandelingen kunt boeken. Ook moet je al praten over eventuele producten die je gaat verkopen. Ja het sales zit er dus goed ingepropt en laat ik daar nou net heel slecht in zijn. Maar daarvoor ben ik hier om dat allemaal te leren.

Zo dit is het denk ik wel weer even voor nu en ik kruip weer terug de boeken in..

(ik kan helaas nu geen foto's oploaden dus ik zet de foto's erop als ik fatsoenlijk internet heb op de cruise) Voor nu inproviseer mij maar met een wit uniform aan mijn plukjes haar aan de voorkant vast gezet en een hele hoop make-up op. (oh en natuurlijk zonder het doorschijnende ondergoed ;)).

Dikke kus vanuit Londen en alle groetjes aan jullie.
xxx

  • 06 Augustus 2015 - 23:20

    Mariël:

    Hey Lot,

    Ik heb weer erg moeten lachen om je reisverslag! Jij maakt een hoop mee. waarschijnlijk helpt het dat ze weten dat je goed Engels en Duits spreekt. We blijven je volgen, dus zijn benieuwd waarheen jouw cruise gaat!!!

  • 07 Augustus 2015 - 08:26

    Loes:

    He zusje,

    Super leuk om dit te lezen!
    Gaat helemaal goed komen daar :)

    Dikke kus x

  • 07 Augustus 2015 - 09:32

    Kim Te B:

    Heel leuk!! Veel succes :)

  • 07 Augustus 2015 - 09:49

    Loes Porankiewicz:

    Hoi Lotte,
    Leuk om te lezen wat jij allemaal mee maakt.
    Heel veel succes.
    Groetjes Loes

  • 07 Augustus 2015 - 14:22

    Marjo Janssen:

    Hallo Lotte, het klinkt allemaal weer bijzonder hoe het daar gaat. Geniet er lekker van en hou ons vooral op de hoogte met je spannende verhalen. Kusjes Fam. Janssen

  • 15 Augustus 2015 - 13:55

    Opa En Oma:

    Hoi Lotte,
    Wat fijn om dit te lezen hoe het met je gaat daar in Londen. Ann heeft het op opa zijn tablet gezet dus kunnen we alles bijhouden. Veel succes en dikke kus. Opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 22259

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 06 Mei 2016

Cruiseschip

27 April 2014 - 31 Juli 2014

Berlijn

17 Juli 2013 - 18 Oktober 2013

Tenerife

Landen bezocht: